.cls-1 { fill: #9ad43e; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #9ad43e; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #9ad43e; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #9ad43e; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #9ad43e; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #9ad43e; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #9ad43e; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #fff; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #9ad43e; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #9ad43e; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #9ad43e; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #fff; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #23112d; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #9ad43e; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #23112d; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #fff; fill-rule: evenodd; } HTML5_footer about-us advanced-cog advise analize angular-3 angularjs app-chart app-complex-deployment app-project-graphic app apps-conceptual-design apps-css apps-file-php apps-html apps-js apps-project apps-research apps arr-around arr-down-up arr-right arrowhead attachment audit big-data browser-edit browser-idea budget bulb-2 bulb-3 bulb-full bulb business-intelligence business calendar call camera cancel cart check-circle-green check checklist chevron-down chevron-right chevron-x-thin client-gogogmedia-tests-en client-gogomedia-tests client-gogomedia client-gogomedia_en cloud cog comfort conversion culture cup database db-sql dedicated-system dedicated design-2 design desktop-stats dev-support development devops-green diamond-full diamond dot ecommerce experience express eye feeling file-html fireworks fixed-price flag-eu flag-jp flag-pl flag flow footer-css3 glob-light glob grill guarantee ha-green help hosting-spec hosting id iks infinite-white infinite lay-custom lay-portal lay-portfolio layers loaderlock-circle lock-white lock mail manage-it manage marker medal migration mobile modeling monit monitoring more-than msproject opt optimization performance-alt performance phone-alt phone-alt2 phone portals postgresql process programming project-manager project prototyping psd2css python-logo-green qa-automation-engineer question real remote reports resize responsive scale search secure security send-alt send-alt2 send server software star-check stars-white stars startup stats structure symfony target-w target team test thumb-up tick-whiteticktick_wtime-record time-to time time_material timer ux-designer web android angular apple arrow-left audit aut_engineer body-leasing bulb-63 cart-speed chevron-down cooperation1 cooperation2 cooperation3 cyborg data-table date-availability desktop devops_engineer layout leasing-how-many leasing-pin list-numbers mac newsletter no office p-edit presentation project_manager questionnaire survey symfony team time-availability ux web-design windows wireframe yes

Audyt UX / UI

Wykonaj pełny audyt użyteczności i dowiedz się jak można poprawić wygodę korzystania z Twojej aplikacji.

+90

projektów

zrealizowanych w ramach aplikacji i systemów WWW naszych klientów

360°

Full service

zarządzamy całym procesem od audytu i badań po projektu i wdrożenie zmian

11

Lat na rynku

realizowania projektów w branży UX/UI przez utalentowanych wizjonerów

2

tygodnie

średni czas potrzebny na opracowanie wstępnego audytu UX

Zakres

Usługi wykonywane w ramach podstawowego Audytu UX

Audyt ekspercki

tzw. expert evaluation jest zbliżony zakresem do analizy heurystycznej nie mniej jednak w dużym stopniu bazuje na praktycznych doświadczeniach ekspertów. Wykorzystuje nie tylko dobre praktyki ale również twarde informacje uzyskane w badaniach i analizach na użytkownikach.

Analiza heurystyczna

Badanie polega na ocenie elementów serwisu/aplikacji pod kątem dobrych praktyk użyteczności. Obejmuje to zarówno elementy wizualne, doświadczenia użytkownika, zachowanie się systemu jak i całe procesy.

Wędrówka poznawcza

tzw. cognitive walkthrough jest to realizacja zazwyczaj od 3 do 7 scenariuszy testowych w których ekspert przechodzi scenariusze dedykowane użytkownikom. W tym badaniu ekspert ocenia działania wymagane od użytkowników celem realizacji scenariusza.

Lista kontrolna

W tej metodzie wykorzystujemy checklisty z działania danego produktu usługi. Wynikiem tej analizy jest ocena punktowa każdego elementu z listy. Dodatkowo do oceny punktowej, w miarę możliwości dodajemy nasze rekomendacje i sugestie zmian wskazując dobre praktyki (na przykład konkurencji).

Środowiska w jakich wykonujemy Audyt UX

Desktop

Windows

Mobile

Android

Desktop

Mac OS

Mobile

iOS

KROK PO KROKU

Audyt UX - jak wygląda realizacja?

01

Etap przygotowawczy

NA TEN ETAP SKŁADA SIĘ

  • Wstępna rozmowa i poznanie środowiska / aplikacji / systemu.
  • Zebranie wymagań funkcjonalnych
  • Zebranie wymagań biznesowych
  • Uzyskanie dostępów do narzędzi analitycznych jak Google Analitycs, Yandex, Hotjar etc
  • Wstępny wywiad z użytkownikami aplikacji po stronie klienta

02

Realizacja audytu

NA TEN ETAP SKŁADA SIĘ

  • Analiza danych i informacji otrzymanych na etapie przygotowawczym
  • Realizacja audytu właściwego:
    • Audyt ekspercki
    • Analiza heurystyczna
    • Wędrówka poznawcza
    • Lista kontrolna
  • (opcjonalnie) Badania z użytkownikami na grupie reprezentatywnej
  • Opracowanie dokumentu podsumowującego

03

Wyniki

NA TEN ETAP SKŁADA SIĘ

  • Prezentacja raportu w siedzibie klienta, omówienie głównych problemów i sposobu ich rozwiązania
  • Zaproponowanie rekomendacji zmian (opcjonalnie) Wizualizacja koncepcji
    zmiany / korekty interfejsu
  • (opcjonalnie) Wizualizacja koncepcji zmiany / korekty interfejsu

Kontynuacją współpracy po zakończeniu audytu UX jest wykonanie projektu uwzględniającego wnioski płynące z wykonanego badania UX.

Co najczęściej audytujemy?

Systemy
e-commerce

Dedykowane
aplikacje B2C

Serwisy
informacyjne

Serwisy
wizerunkowe

Systemy biznesowe
CRM / ERP / WMS

NASZA OFERTA

W czym możemy Ci pomóc?

Wskazanie problemów i błędów użytecznościowych w Twojej obecnej aplikacji/stronie WWW

Przygotowanie rekomendacji zmian w interfejsie oraz procesach z podziałem na priorytet

Zaprojektowanie nowego, bardziej użytecznego serwisu w zakresie prototypów, grafiki jak również samego procesu

Efekty

Jaką wartość otrzymujesz po optymalizacji użyteczności?

Audit UX

Konwersje i sprzedaż

Jednym z podstawowych aspektów audytu UX jest analiza zachowań użytkowników pod kątem wykonywania oczekiwanych działań czyli
konwersji.

Konwersją może być realizowany zakup, wejście na stronę kontaktu, wysłanie wiadomości, zarezerwowanie pokoju etc.

Audyt UX powinien wskazać możliwości poprawienia poziomu konwersji a tym samym potencjalne możliwości podniesienia poziomu
biznesu/sprzedaży on-line.

Audit UX

Zaufanie i przyjazny wygląd

Podczas audytu UX zwracamy uwagę na ogólny „feeling” Twojego serwisu. Wskazujemy możliwości poprawienia ogólnego odbioru serwisu przez użytkowników.

Dla przykładu – jeśli Twój serwis sprzedaje ekskluzywne zegarki – oceniamy poprzez testerów i audyt ekspercji czy ogólny odbiór
strony daje również poczucie „ekskluzywności” i dostarcza użytkownikom wystarczających argumentów aby mieli poczucie, że dokonują pewnego i bezpiecznego zakupu.

Audit UX

Optymalizacja procesów

Sprawdzamy czy użytkownik może w prosty i szybki sposób osiągnąć swoje cele w Twojej witrynie. Jeśli przykładowo prowadzisz sklep z ubraniami sprawdzamy czy:

– Łatwo znaleźć szukany produkt
– Łatwo dobrać rozmiar i dodać do koszyka
– Zamówienie jest łatwe i szybkie
– Informacja o przesyłce i statusie zamówienia zrozumiała

W skrócie – czy użytkownicy mogą szybko i łatwo wykonać to na czym Tobie zależy.

Audit UX

Wygoda

Audyt użyteczności może zarówno wskazać możliwości
modyfikacji Twojego serwisu pod kątem unkcjonalności podnoszących wygodę korzystania z niego.

Oceniamy i sugerujemy rozwiązania dzięki którym Twój klient będzie miał poczucie, że Twój serwis jest bardziej pomocny, pomaga w doborze produktów oraz umożliwia przyjemny i szybki zakup.

Dowiedz się więcej o Audycie UX

Skontaktuj się z nami, pomożemy Ci poprawić użyteczność Twojego serwisu WWW

Popularne pytania

Czy audyt UX jest potrzebny?

Czy wykonujemy zaawansowane badania na użytkownikach?

Tak, natomiast są to już bardziej specjalistyczne badania o złożonej naturze i tego rodzaju badania możemy zarekomendować w zależności od stanu badanego interfejsu.

Ile kosztuje audyt UX?

Koszt jest uzależniony od wielkości, złożoności i zaawansowania powierzonej aplikacji. Każda wycena przygotowywana jest indywidualnie z dopasowanym zakresem usług do klienta. Nie posiadamy stałego cennika.

Ile trwa audyt UX?

Uzależnione jest to od zakresu prac i obszerności, najczęściej, dla podstawowego zakresdu jest to czas od 2 do 4 tygodni.