.cls-1 { fill: #9ad43e; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #9ad43e; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #9ad43e; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #9ad43e; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #9ad43e; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #9ad43e; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #9ad43e; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #9ad43e; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #fff; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #9ad43e; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #9ad43e; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #9ad43e; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #fff; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #23112d; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #9ad43e; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #23112d; fill-rule: evenodd; } .cls-1 { fill: #fff; fill-rule: evenodd; } advanced-cog advise analize angularjs app apps arrowhead audit big-data browser-edit browser-idea budget bulb-2 bulb-3 bulb-full bulb business-intelligence business camera cancel cart check checklist chevron-down chevron-right chevron-x-thin client-gogomedia-tests client-gogomedia cloud cog comfort conversion cup database dedicated-system dedicated design-2 design desktop-stats dev-support development diamond-full diamond dot ecommerce experience express eye feeling fireworks flag flow grill guarantee help hosting-spec hosting id infinite lay-custom lay-portal lay-portfolio layers loaderlock manage-it manage medal migration mobile modeling monit monitoring more-than msproject opt optimization performance-alt performance phone-alt phone portals postgresql process programming project prototyping psd2css question real remote reports resize responsive scale search secure security send-alt send server software stars startup stats structure symfony target-w target team test tick-whiteticktick_wtime-record time-to time timer web

Sprawdź użyteczność swojej witryny WWW

pełny audyt już od 1 999,00zł netto
Wykonaj profesjonalny audyt użyteczności i dowiedz się jak zmienić Twoją stronę WWW aby
zwiększyć sprzedaż on-line i podnieść wygodę poruszania się po witrynie
@

>100

Zrealizowanych projektów

8 lat

Na rynku UX oraz UI

Full service

Zarządzamy całym procesem od audytu po projekt i wdrożenie zmian

+60

Podnosimy poziom
konwersji sklepów (dane na podstawie wybranego klienta)

Konwersje i sprzedaż

Jednym z podstawowych aspektów audytu UX jest analiza zachowań użytkowników pod kątem wykonywania oczekiwanych działań czyli konwersji.

Konwersją może być zrealizowany zakup, wejście na stronę kontaktu, wysłanie wiadomości, zarezerwowanie pokoju etc.Audyt UX powinien wskazać możliwości poprawienia poziomu konwersji a tym samym potencjalne możliwości podniesienia poziomu biznesu/sprzedaży on-line.

Zaufanie i przyjazny wygląd

Podczas audytu UX zwracamy uwagę na ogólny „feeling” Twojego serwisu. Wskazujemy możliwości poprawienia ogólnego odbioru serwisu przez użytkowników.
Dla przykładu – jeśli Twój serwis sprzedaje ekskluzywne zegarki – oceniamy poprzez testerów i audyt ekspercji czy ogólny odbiór strony daje również poczucie „ekskluzywności” i dostarcza użytkownikom wystarczających argumentów aby mieli poczucie, że dokonują pewnego i bezpiecznego zakupu.

Optymalizacja procesów

Sprawdzamy czy użytkownik może w prosty i szybki sposób osiągnąć swoje cele w Twojej witrynie. Jeśli przykładowo prowadzisz sklep z ubraniami sprawdzamy czy:

  • Łatwo znaleźć szukany produkt
  • Łatwo dobrać rozmiar i dodać do koszyka
  • Zamówienie jest łatwe i szybkie
  • Informacja o przesyłce i statusie zamówienia zrozumiała

W skrócie – czy użytkownicy mogą szybko i łatwo wykonać to na czym Tobie zależy.

Wygoda

Audyt użyteczności może zarówno wskazać możliwości modyfikacji Twojego serwisu pod kątem funkcjonalności podnoszących wygodę korzystania z niego.

Oceniamy i sugerujemy rozwiązania dzięki którym Twój klient będzie miał poczucie, że Twój serwis jest bardziej pomocny, pomaga w doborze produktów oraz umożliwia przyjemny i szybki zakup.

Audytujemy

E-commerce

Aplikacje B2B oraz B2C

Portale

Start-up’y

Systemy dedykowane

W czym możemy Ci pomóc?

Wskazanie problemów i błędów użytecznościowych w Twojej obecnej aplikacji/stronie WWW

Przygotowanie rekomendacji zmian w interfejsie oraz procesach z podziałem na priorytet

Zaprojektowanie nowego, bardziej użytecznego serwisu w zakresie prototypów, grafiki jak również samego procesu

Audyt UX (użyteczności)
dlaczego warto go wykonać?

Audyt UX czyli audyt użyteczności wykonuje się aby poprawić nie tylko „wygodę” korzystania z serwisu WWW ale szczególnie po to aby poprawić współczynnik konwersji czyli osiągania zamierzonych celów przez użytkowników. Dla przykładu – w ciągu miesiąca Twój sklep odwiedza 10 000 użytkowników, zakupu dokona 100 osób. Współczynnik konwersji wynosi zatem 1%.

Przyjmując, że ze sprzedaży 1 produktu Twoja firma ma przychód 100,00zł – miesięcznie w przykładowym modelu osiągasz przychód 10 000,00zł. Wykonując audyt użyteczności (UX) bada się zachowania użytkowników na Twojej stronie, analizuje łatwość dokonania zakupów, sprawdza poziom zaufania jaki generuje Twój serwis. Kontynuując przykład, podczas audytu może się okazać, że np.: serwis działa zbyt wolno, brakuje wyszukiwarki produktów, opisy produktów są niejasne a proces zakupowy zbyt skomplikowany co powoduje, że użytkownik zamyka kartę strony Twojego sklepu. W wyniku takiego audytu jako kolejny krok opracowuje się zoptymalizowane procesy i prototypy sklepu (lub serwisu WWW). Określa się rekomendacje zmian.

Jeśli w wyniku optymalizacji użyteczności poziom konwersji wzrośnie zaledwie o 1% wówczas Twoje miesięczne przychody stają się dwukrotnie wyższe. Dlaczego tak się może stać? Użytkownik po optymalizacji sklepu może mieć lepsze poczucie bezpieczeństwa transakcji, łatwiej znajduje produkty, które są mu przedstawione w bardziej przyjazny sposób a proces zakupowy jest prosty i zajmujący minimalną ilość czasu.

Uwaga – nigdy nie można zagwarantować „z góry” poprawy poziomu konwersji. Optymalizacja UX jest procesem stałym co powoduje, że należy na bieżąco badać i udoskonalać użyteczność serwisu doprowadzając do stałego podnoszenia poziomu konwersji.

Dowiedz się więcej o Audycie UX

Skontaktuj się z nami, pomożemy Ci poprawić użyteczność Twojego serwisu WWW

Popularne pytania

Ile kosztuje zaprojektowanie serwisu WWW?

Cena zależy od ilości i złożoności podstron, tematyki dlatego cały projekt jest zawsze ustalany indywidualnie. Orientacyjnie koszt jednej strony zaczyna się już od 1 000,00zł netto

Ile trwa proces projektowania?

Podobnie jak przy cenie – uzależnione jest to od skali projektu. Najczęściej jednak mieścimy się w przedziałach od 2 tygodni do 2 miesięcy.

Ile kosztuje audyt UX?

Koszt jest uzależniony od skali audytowanego serwisu nie mniej jednak ceny zaczynają się już od 2 000,00zł netto.

Ile trwa audyt UX?

Uzaleznione jest to od zakresu, najczęściej jest to od 1,5 tygodnia do 4 tygodni.