Dołącz do naszego zespołu

Projektowanie UX/UI Product Design 360°
Strategia # Badania # Design.

Analiza potrzeb - Mockupy - Prototypy - Design

  • Serwisy informacyjne

    Dedykowane Systemy WWW

    Wspieramy biznes w tworzeniu użytecznych i pięknie zaprojektowanych systemów B2B oraz B2C

  • Koszyk

    eCommerce

    Projektujemy, badamy i optymalizujemy platformy sprzedażowe. Podnosimy wyniki konwersji.

  • Projektowanie graficzne

    Wsparcie Brandingowe

    Pomożemy Ci zadbać o wizerunek Twojej marki w sieci - od koncepcji brandingowej, przez design system aż po interfejs serwisów

  • Dedykowane Aplikacje

    Optymalizacja UX

    Przeprowadzimy cały proces optymalizacji użyteczności oraz estetyki Twoich systemów informatycznych.

  • Projektowanie UX / UI

    Start-upy i non-profit

    Jesteśmy otwarci przy wsparciu nowych pomysłów, idei jak również organizacji typu non-profit. #Dzielimy się wiedzą

  • Dedykowane Aplikacje webowe

    Konsultacje UX / UI

    Oferujemy w formie warsztatowej wsparcie konsultacyjne dla firm, które mają poczucie potrzeby zmiany.

Design wspierany przez development

W GOGOmedia zespół projektowy zawsze ściśle współpracuje z zespołem technicznym. Dzięki temu nie musisz się obawiać, że w Twoim projekcie pojawią się rozwiązania, które zaburzą jego działanie lub przekroczą ustalony budżet.

Narzędzia, z których korzystamy

W trakcie projektowania zawsze towarzyszą nam najwyższej klasy narzędzia.

  • ADOBE

  • Ikona figma

    FIGMA

  • SKETCH

  • ZEPLIN

  • INVISION

  • MIRO

Zobacz więcej

Może Cię zainteresuje? Popularne pytania

  • Czego wymagamy od klienta na pierwszych warsztatach?

    Tworząc produkt cyfrowy (czy to serwis WWW czy aplikację) prace każdorazowo rozpoczynamy od warsztatów z naszym zespołem (projektanci, analitycy, managerowie). Na tym etapie oczekujemy od klienta wyłącznie wiedzy odnośnie celów biznesowych, które chce osiągnąć. Kwestie technologii, rozwiązań funkcjonalnych czy sposób realizacji projektu to są w gruncie rzeczy rezultaty spotkań warsztatowych. Spotkania warsztatowe to spotkania (online lub w biurze) z klientem 1x lub 2x w tygodniu o czasie trwania od 1 do 4 godzin. Skala projektu determinuje ilość warsztatów oraz czas ich trwania ale z drugiej strony staramy się aby warsztaty nie były zbyt przeciążające. Podsumowując – od klientów oczekujemy na warsztatach wyłącznie wiedzy i świadomości co chcą osiągnąć. To jak to osiągnąć technologicznie – wypracowujemy już wspólnie. Nie obciążamy klientów pytaniami na które mogą nie znać odpowiedzi (np. mocno techniczne czy dokładne zasady działania danej funkcjonalności).
  • Skąd mogę wiedzieć, że klientom spodoba się moja aplikacja lub strona?

    Projekty tworzymy z myślą o użytkownikach końcowych a nie naszych klientach. Traktujemy je jako narzędzia biznesowe, które mają realizować konkretne cele i potrzeby. Każdorazowo punktem wyjścia naszych prac są standardy, dobre praktyki jak również wyniki badań czy trendy tworzenia owoczesnych rozwiązań interfejsowych. Przed wdrożeniem strony wykonujemy różnego rodzaju testy. Przykładem są testy A/B, które pozwalają poznać nam upodobania użytkowników. Współpracujemy z agencjami prowadzącymi bardziej zaawansowane badania jak np. eye-tracking. Po dostarczeniu produktu cyfrowego rekomendujemy stałą obserwację zachowania użytkowników oraz konwersji. Wspieramy się na etapie post-produkcyjnym narzędziami takimi jak np. HotJar czy bardziej zaawansowana analityka ruchu.
  • Jakie techniki wykorzystujecie projektując design strony/aplikacji?

    Najczęściej wybieramy formę warsztatową, która pozwala nam dogłębnie poznać klienta i zaprojektować stronę/aplikację zgodnie z potrzebami jego klientów. Warsztaty są powiązane z projektowaniem wireframe/prototypów budowanej aplikacji lub strony. Warsztaty zorganizowane są u nas w modelu Agile Scrum, sprinty najczęściej są 1 – tygodniowe. Każdy warsztat to omówienie poprzedniej paczki prac (i zdanie do weryfikacji), omówienie funkcjonalne, prezentacja pomysłów i etapu researchu, prezentacja wstępnych koncepcji i ustalenie scope na kolejny tydzień sprintu.
  • Ile czasu potrzeba na rozpoczęcie i zrealizowanie procesu warsztatowego?

    Posiadamy duży i dobrze zorganizowany zespół, najczęściej prace rozpoczynamy w ciągu 1 tygodnia od podpisania umowy a intensywność prac dopasowujemy również do możliwości klienta (warsztaty wymagają jego udziału). Dla aplikacji do około 100 widoków (i przypadków użycia) w praktyce potrzeba około 1-2 miesiąca. Dla większych systemów typu CRM czy ERP zazwyczaj więcej niż 3 miesiące. Najdłuższy nasz proces projektowy dla systemu typu backoffice realizowaliśmy około 2 lata (przy czym równolegle prowadzone było wdrożenie skali >50 000 rbh.)

Dowiedz się, jak projektujemy aplikacje!

Skontaktuj się z nami, wspólnie stworzymy estetyczną i funkcjonalną aplikację dla Twojej firmy.